Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére.
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.
A kampány központi vizuális eleme a most bemutatott Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.
Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat:
- országos bannerhirdetésekkel,
- televíziós reklámkampánnyal,
- a trappista gyártását bemutató edukációs kisfilmmel,
- influencer együttműködésekkel,
- valamint ismeretterjesztő, oktató jellegű közösségi média posztokkal hirdeti a sajtfogyasztás fontosságát.
A kampány központi platformja a www.sajtsziv.hu weboldal, amely minden kommunikációs csatornán megjelenik, és közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztók és a kampány fő üzenetei között. A honlap kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.
A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.
Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács
További információ:
www.sajtsziv.hu
Sajtószolgálat: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.